نارنجستان : واقع در جلفا، منطقه آزاد ارس
معرفی جاذبه های توریستی دنیا
: : : :
درباره ما
هتل نارنجستان (ارس) مکانی بی نظیر در نوع خود است که با مجموعه های تفریحی و پذیرایی فرح بخش، فضاهای اقامتی دلخواه و محیطی آرام در موقعیت ممتاز و زیبای منطقه آزاد ارس بسان پناهگاهی خاص برای مسافران و میهمانان است که انتظارات آنان را به خوبی تامین می کند. www.narenjestanaras.com
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
آمار و امكانات
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 1
» بازدید دیروز : 12
» هفته گذشته : 28
» ماه گذشته : 27
» سال گذشته : 392
» کل بازدید : 2803
» کل مطالب : 5
» نظرات : 0
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه
پشتیبانی قالب
تبلیغات

پارک جنگلی امام رضا در فاصله 4 کیلومتری جنوب شهر کردکوی در استان گلستان در منطقه جنگلی پلنگ پا قرار دارد. مساحت این پارک حدود 54 هکتار است. حداقل و حداکثر ارتفاع آن حداقل 145 و حداکثر 360 متر و میانگین ارتفاع آن از سطح دریا 222 متر می‌باشد.

این پارک از عناصر گیاهی متنوعی برخودار است و پر از درختان راش، بلوط، افرا، توسکا و لرگ است. درختان ممرز گونه غالب این منطقه از منتهی الیه جنوبی پارک شروع و تا قسمت‌های میانی به طرف شمال پارک ادامه داشته و بیش از نیمی از مساحت پارک را می‌پوشاند.

هوای بسیارمعتدل و خنك درختان سربه فلك كشیده، فراز و نشیب‌های طبیعی جنگل و عبور رودخانه كه از وسط پارك می‌گذرد و همچنین سد بنه شله نیز منظره زیبایی به آن بخشیده است.

از ویژگی‌های مهم این پارک وجود رودخانه‌ی دائمی به نام پلنگ پا که از کنار پارک می‌گذرد می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های پارک نزدیک بودن به جاده تهران -  گرگان و شهر کردکوی و بندر ترکمن می‌باشد که استفاده ‌کنندگان پارک نیز ساکن این شهرها و روستاهای اطراف آن و زایرین حضرت امام رضا(ع) و علاقه‌مندان به طبیعت هستند.

در این پارک امکانات رفاهی نظیر جاده آسفالته، آب لوله کشی، برق، محل نصب چادر، سرویس بهداشتی و وسایل بازی کودکان، سوئیت، آلاچیق و مهمانسرای اقامتی موجود می‌باشد. 

لینک به بیرون:

http://golestan.irib.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=4977

منبع این پست :  هتل نارنجستان
ارسال شده توسط هتل نارنجستان ارس در ساعت 18:34 | تعداد بازدید : 290 | نظرات (0)
عناوین آخرین مطالب ارسالی